Mammas pojkar!

Kollade nyss på mammas pojkar. Roligt program men helt misslyckat om man läser hur det gick sen när de kom hem till Sverige. Rätt patetiskt program egentligen, men man kan inte heller sluta kolla. Var dock sista programet idag.

Imorgon blir det gym, sedan jobba. Ska nog löpa på bandet 45 minuter innan sedan gymma. Emelie är snäll och gör mig sällskap, trevligt.

Förresten, var sista dagen på praktiken idag. Det var inte alls kul att säga hejdå, jag trivdes verkligen där och det verkar vara nöjda med mitt resultat. Kanske till och med blir sommarjobb, de frågade iaf. Måste ta mig en funderar över vad jag vill. Men vore självklart bra att börja få lite erfarenhet med tanke på att jag ska läsa vidare till sjuksköterska sen. åh jag längtar tills jag är klar! Jag älskar verkligen de här yrket även om pengarna inte är lika bra.. Men vad gör de om man trivs med de man håller på med?

/ Isabella

Postat av: camilla

Blir så glad att läsa att det inte är pengarna som styr, det är ett underbart yrke många glada skratt men även tunga stunder, men jag skulle inte ha velat varit utan en ända stund av alla dessa år inom vården. Bra val. Lycka till!!!

2009-12-11 @ 11:22:53 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: