Måndag!

Vart en tidig uppgång även idag, steg upp strax innan 06.00. Hade nämligen körlektion klockan 07.00, körde i Västerås idag gick faktiskt bra. Bättre än jag hade tänkt om jag säger så. Jag har tänkt att fixa det där körkortet det är bara teorin som fattar, måste verkligen börja plugga. Men de är lättare sagt än gjort, tycker de är svårt som sjutton.

Efter körlektionen som slutade runt 09.00 så stack jag till gymet och tränade, mycket skönt. Men jag känner utav axeln i vissa lägen. Jag skulle helst vilja vara helt bra. Slippa ha ont men framför allt slippa tänka "oj de här får jag inte göra, det får jag göra" plus att jag saknar volleybollen alldeles för mycket nu. Tror inte jag kommer att komma tillbaka fullt till spelandet igen efter denna operation, tyvärr.

Imorgon blir det jobb, men först jullunch med arbetskamraterna, trevligt. Börjar sakta men säkert få lite julkänsla. Tack och lov är det i alla fall snö, det känns lovande. Kanske blir det en vit jul i år? Skulle vara underbart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: