Fettisdagen som alla säger..

Fettisdagen.


Ja vilket jäkla namn på en dag, det får jag nog lov att säga. Ännu en dag som man kan göra en bortförklaring med att äta onyttigheter.. hehe! Jag åt dock ingen semla eftersom jag inte är så värst förtjust i de.. En massa grädde, hur mycket bröd som helst och i mitten ligger det mandelmassa också. Urch blir lite äcklad av tanken bara..


Imorgon ska jag knyta på mig löparskorna och dra ut och springa lite. Jag känner att det är väldigt behövligt.. Jag känner att Hugo ska försvinna nu min älskade dubbelhacka. han har funnits i liv alldels förlänge nu, så nu är det dags att göra något åt saken. 

Här med ska jag sluta äta godis och sluta dricka dricka. Får se hur länge jag klara mig, ska försöka klara mig till Egpyten det är bara 1 månad och 2 dagar ungefär..

 



/Isabella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: