Massa plugg. Hur ska man orka?

Sitter hemma hos Annapanna nu har pluggat hela dagen men nu orkar jag inte mera. Det känns som jag ändå aldrig kommer att bli helt nöjd med det jag gör. Så det får gå som det går. Snart lov ska bli underbart skönt!! Men jag måste plugga en hel del på lovet också eftersom räddningstjänsten ska vara inne på måndagen efter lovet.

Som sagt sitter hemma hos Anna, har lagt ihop skolböckerna för dagen.. Känns bra att bara sitta här och snacka en masssa. hel mysig familj ju, det är great! hehe. sen har dom en lite vovve också, eller ska man kalla den liten? det är iaf en hund och den heter Ludde. Den skäller varje gång den ser mig fråga mig inte varför jag ser väl ut som ett spöke, för hundar brukar skälla åt saker de inte ser. haha!

Men nu ska jag ge datan till ägaren eftersom jag inte orkar att skriva mera..

Imorgon blir det till att gå till skolan fast man är ledig och plugga en massa och troligen bli klar med något. Sen efter ska jag träna tillsammans med Malin och Matilda. Senare på kvällen ska jag träffa malin, frida, tess och anton. kommer bli en kanon bra fredag tror jag. Ingen utgång iaf, det blir nästa fredag. Då jäklar!


Godnatt <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: