Rubrik?

Som vanligt är rubriken de största bekymret med att blogga varje dag för man kommer aldrig på vad man ska "döpa" dagen till. hehe

En härlig dag idag, hunnit med en massa även om jag sov bort hela dagen.. Sov till 13.00 inte alls bra, men var faktiskt ute igår och fick migrän anfall så jag var tvungen att vila ut. Som sagt krogen igår, blev konrad igen. Det var inte så himlans kul igår faktiskt =/ För det första fick jag sjukt ont i huvudet och dels för att det var så mycket bråk. Det gillar jag inte.. Urcha. Pontus var i alla fall snäll och hämtade oss så vi inte behövde åka nattbussen, eftersom den är hemsk. Bara massa folk som skriker och bråkar, drygt som tusan och tror inte jag skulle palla det med huvudet:O!

Idag har jag umgåtts en massa med min syster<33. Kanon kul, vi kollade på världens bästa film den hette "Bridge to Terabitia" så sjukt bra film. Det handlar om två barn som blir väldigt bra kompisar sen dör den ena.. Och hur han klara sig utan henne osv. Den tycker jag alla borde se, men förbered er med papper. Jag grinade sönder!! urcha den var hemsk men så himla bra. Absolut en film favorit hos mig..

Senare kom Viktor och Johan, vi kollade på film hm kommer dock inte ihåg va den hette eftersom jag inte gillade den så mycket. Vi käkade iaf glass med coctail. Massa mums!

Var ute och sprang innan grabbsen hittade till hallsta, var ruskigt skönt fast lite halt vare minsann. Men det får man ta!

Just nu sitter jag bara vi datan och tråkar, inte alls kul. funderar om man ska lägga sig i skaplig tid ikväll. Fast jag är inte så trött idag, kanske för jag sovit bort hela dagen. men va sjutton!

Nu orkar jag inte skriva mera heller, kollade på massa kort idag! jag vill ha sommar, det är dags nu känns det som.. Lite varma kvällar, grillkvällar och massa sol&bad.. Det är minsann mys <3

/Isabella

Postat av: storasyster

Jaaa sommar! då kan vi ha mysiga grillkvällar i Linkan vi systrar <3

2009-03-01 @ 11:28:44 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: