Utgång

Hejsan

Igår fyllde man 18 barre då, det blev en kanon bra dag/kväll/natt.

Det började med att jag kom till skolan & några sjöng för mig i ljushallen, vart lite förvånad men det var kul! Vi gick bara i skolan till tolv sen gick jag och käkade på Gränden tillsammans med Clara, Frida, Malin, och Therese super mysigt. Sen var det bara att dra hem och börja dona för krogen.

Sen vid sex kom tjejerna och vi fikade tårta som mammsen hade bakat, mycket gott:D! hehe. sen korkade vi upp, det var en sjukt kul kväll. (bilderna kommer när jag lagt in dom på datorn). runt 9 halv 10 drog vi till Konrad där man inte behövde betala ett korvöre eftersom man fyllde år, så det var snällt. hehe.. 

Det var iaf en underbart kul födelsedag. Sammanfattning - Skratt, dricka, mycket folk och en massa dansande. 
Har sjukt ont i fötterna idag, men tack för lånet av skorna Sanne:)<3!





/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: