Blogg, skola.. hm håltimme?

Hejsansvejsan!:D

Har håltimme just nu, borde plugga eftersom jag har 2 prov & 2 inlämningar den här veckan..
Men jag känner att jag inte orkar plugga. men nu ska jag skriva om helgen..

Fredag: Umgicks jag med mallanbrallan:D hehe! har nog inte skrattat så mkt på länge, sjukt kul dag/kväll. Käkade pizza, så gick strömmen.. Haha jag fortsatta att äta medan malin var helt exalterad över att det inte var några lampor som fungerade.. haha det var mycket roligare om man var med. Så det så..

Lördag:  Match mot Lindesberg, gick sjukt bra! Vi vann och jag spelade hela matchen, rätt nöjd. Hm även om jag var sjukt nervös de sista bollarna.. Det vart 5 set fast det borde blivit 3-1 till oss om vi inte hade klantat till oss i slutet. Rätt dåligt gjort faktiskt. Men aja det spelar ingen roll nu.

BLOGGAR MERA SEN!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: