Bloggtime, sen plugg..

Tjoohejsan:)!

Jag kom upp i morse mot all förmodan, jag hann till och med äta frulle då äre inte dåligt. Hahha..
En rätt dryg dag i skolan idag, kom till första lektionen, ingen lärare. Vi väntade ett tag efter typ en kvart fortfarande ingen lärare. Kändes rätt världelöst att ha åkt in eftersom vi inte hade någon första lektion. Men jag satt mig och pluggade lite svenska ist så jag fick lite gjort i alla fall. Eftersom den ska vara inne nästa vecka måste jag sätta lite fart nu så det blir inge mer bloggande först jag känner att jag gjort så mycket så jag hinner klart..

Sen blir det volleyboll träning<3!

/ Isabella

Postat av: Felicia Olofsson

Hur gick det med tummen och allt? det var en jädra slängning de där! hoppas allt är bra :)

2009-01-09 @ 22:03:29 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: