Dags att skriva lite..

Imorse när klockan ringde ville jag verkligen inte gå upp. Var helt död, kände mig som en levande zombie. Helt galet.. Var i alla fall tvungen att gå upp för jag insåg att klockan inte skulle vrida tillbaka sig eller sluta att ticka.. Det var bara upp och hoppa, ner och käka frukost. Det var ruskigt kallt i morse så lånade syrrans ulltofflar och traskade ner för trappen.. Sen efter det var det bara att gå upp och dona lite sen cykla till jobbet. Slitsamt...
började iaf att jobba 10.00.  Gick kanon bra även om jag var sjukt trött, ruskigt trött om jag ska vara ärlig. Felsan den ungen var ju sjuk, hm ta och bli frisk nu det är inte kul att vara sjuk ju:(.. Jobbade i alla fall till klockan 18.00 rätt trött  när jag slutade, så cyklade hem i det mest tråkiga vädret man kan ha.

Höll på att cykla omkull eftersom de INTE har grusat gatorna, det är ju vädligt dumt eftersom snön har smält bort & under den var det is, kanonbra verkligen.. Tänk hur många gamlingar som trillar omkull och slår sig pga av detta? haha. kanske inte så många tanter kanske, men däremot gör jag det, haha kan bero på att jag har maximal otur när det gäller skador.. eller så där det bara jag som är klantig?? na jag vet inte. 

Idag kom  systerryster hem också, skönt att ha dig hemma Mickispickis<3..


Älskar att skratta tillsammans med dig, du är bäääst<3

Postat av: Anonym

Ni är för söta!!!!

2009-01-11 @ 20:19:33 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: