KVK - Norrköping

Helloojssaan..

Match idag mot Norrköping på hemma plan. Det gick kanon eftersom vi vann, men jag tycker inte alls om vissas inställning på planen. När man spelar eller är där då kan man väl iaf ge järnet? okej att man kan ha en dålig dag osv och det kan man förstå det har alla.. :) Men spelar ingen roll nu, ni var jätteduktiga ni som spelade och vi tog ju hem viktiga poäng, bra jobbat brudar<3. Sen funderar jag på att bli lagets maskot istället för spelar borde passa bättre som det, eller va tror ni? haha.

Senare så skulle jag & Carro skynda oss eftersom vi skulle till stan och kolla på bio.. Såklart var alla duscharna upptagna så eftersom vi hade brottom gick vi in till herrarnas och duschade. hahah.. Vi hade låst dörrarna men helt plötsligt började någon att dra i dörren, haha. sen tassade vi tillbaka till damernas omklädningsrum när vi var klara, gör alltid massa knas med dig Carro. Efter det drog vi in till stan, kollade på "allt flyter" . Nja vet inte om det var en av de bästa filmerna jag sätt, nej det var det inte jag bestämde mig precis för att det inte var det. Den var väl helt okej och så men ingen jag skulle rekomendera eftersom slutet var totalt värdelöst, urch på såna slut.. Eller va säger du Carro? Efter det kassa slutet vandrade vi upp till gränden och tog en fika och bara pratade, mys. Det var en kanon trevlig kväll, tack Carrobarro det måste göras om snart igen tycker jag.

Imorogn blir det att fara till jobbet vid 10.00 vet inte om jag känner mig så peppad på att jobba, men vasjutton det är ju pengar jag får och det säger jag inte nej till. Efter jobbet blir det att plugga en HEEEEEL del.. En svenska uppgift ska vara klar till nästa vecka och jag har knappt börjat, känner hur ångesten börjar överta min kropp.

/ Isabella


Är det verkligen värt all tid man lägger ner?  Börjar bli fundersam...
Postat av: carro

vi blir maskotar tillsammans, volleybollen är inte lika kul längre. Jag menar, när inte alla försöker. =/ men tack för ikväll stumpan, kulkulkul! <3

2009-01-10 @ 22:48:17 -  http://carolinehacar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: