Ted Gärdestad

Lyssnade på en låt på min systers blogg iridium.blogg.se den får mig att gråta, den får mig att känna tårar rinna på min kind.. Minnen väcker många känslor. Det är jobbigt.. Finns så mycket kul man gjort tillsammans med er farmor och farfar. Jag önskar jag kunde tagit vara på tiden mera, umgåts med er. Jag älskar er och saknar er varje minut..

Jag vill att ni kommer tillbaka. Jag vill att ni ska finnas där vid våran sida!
Som syrran sa, jag är rädd. Rädd för framtiden. Vad kommer här näst?

Döden skrämmer mig mer än allt annat.

Postat av: storasyster

Visst är den vacker den låten? den sätter ord på så mycket som man känner.. Vi måste ta vara på tiden sys. Jag önskar att jag hade närmare till er. <3 Älskar dig av hela mitt hjärta

2009-01-29 @ 10:32:34 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: