An american crime

kollade nyss på en film, som fick mig att tänka efter. Jag blev arg över hur sjukt i huvudet en människan kan vara. Nog för att det var en film men jag kan slå vad om att detta händer i det verkliga livet också. Den handlade om hur en mamma slår ett av sina fosterbarn tills döds. Den var skrämmande. Det var precis som om hon var ett djur att hon kunde göra va hon ville och barnet som jag då syftar på är djuret är försvarslös. Hon hade inte en chans att försvara sig. äckligt.

blir så galet arg på sånt här och om det var något jag skulle vilja ändra på är det barnmisshandel, kvinnoförtryck och människor i samhället som har det sämre ställt.

Jag önskar att jag hade större makt här i världen ibland, att jag bara kunde berätta för hela världen hur mina åsikter är om saker och ting. Det skulle jag verkligen vilja..

Kolla på filmen den är värd att se även om man blir arg så in åt helsike.. Men man får en annan syn på det hela och jag är tacksam att jag bor i den familj jag gör och har den trygghet jag har.

Postat av: Erik

Jag har oxå sett den filmen, den är verkligen hemsk:( den är faktiskt baserad på en sann historia:/ Helt sjukt att sånt händer....

2009-07-11 @ 21:24:42 -  http://therajdandgazz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: