Dåligt väder eller svensksommar?

Igår efter jag kom hem från jobbet var jag döendes, det var dåligt väder och det åskade som aldrig förr. Hela fönstret skakade och jag trodde seriöst att blixten skulle slå ner i just vårat hus. Otäckt. Jag som hade tänkt att kolla på "sjukhuset" hela natten, men det blev inte så mycket av det eftersom det var så fruktansvärt åskoväder ute så ville inte ha datan på. Ska göra ett nytt försök ikväll. Men vädret, med andra ord kan vi ju bara säga svensksommar!

Har gymmat idag också, gick kanon bra. Var inte en kotte där. Eller jo det var jag och en till, rätt skönt faktiskt. Idag var jag verkligen på humör för att gymma och detta resulterade till viktökning. Det känns bra att kunna ta lite vikter innan har jag knappt kunna lyfta så mycket pga axeln. Men idag gick det kanon och det var verkligen kul att gymma. Hatar fortfarande de där speglarna sjukt mycket, skulle kunna plocka ner varenda spegel om jag fick.

Ska snart åka till jobbet och jobba lite granna. Sen blir det att cykla hem och vila samt kolla på Sjukhuset.

/ I S A B E L L A


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: