Kanon dag!

Dagen börjde med att jag sov otroligt länge, det var skönt. Vaknade av att calle väckte mig för han ville inte att jag skulle sova längre, så det var bara att kliva upp. Jobbigt eftersom jag vet att det blir en tidig morgon imorgon något jag ogillar starkt. Mötte upp mickis vid Ica vi hyrde film där och det blev "I taket lyser stjärnorna" otroligt bra film, jag har inte gråtit så mycket på länge. Den var så sorlig, hemskt att vissa får hanskas med den där verkligheten. det är verkligen fruktansvärt.

Senare åkte jag och mamma till sundbyholm för att kolla på årets Diggeloo, det var jättebra. I första delen var det tema Ted Gärdestad och det kunde inte bli mer bra, jag älskar Teds låtar. Vissa låtar får mig att gå på moln, underbara texter i vilket fall. De hyllade även Michael jackson, det var rörande när de pratade om honom och sjöng en utav hans låtar.
Efter 3 ½ timme var det slut och avslutet kunde inte bli mer härligt, jag förstår inte hur man kan bli så glad utav lite musik. Vädret var inte bra eftersom det regnade men jag tänkte inte på det och det underlättade. Tack för en trevlig kväll mamma, du är världens bästa mor.

Nu blir det att sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon, pust.

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: