Nu är det spikat!

Idag har jag jobbat, det gick kanon bra. Lite trött på slutet men när klockan var fem i fem var det dags att plocka ihop de man höll på med och sluta. Det var skönt. Jag och Emelie började gå till gymmet då hennes mamma ringer och berätta att lönespecen kommit, de innebar även att jag hade fått det. Och det avgjorde om det blev Turkiet eller inte. För Emelie blev det de, och jag visste inte. Jag kunde inte hålla mig så jag cyklade hem såg att brevet stod på sin plats och jag öppnade det och jag blev glad, underbart glad! Eftersom jag kommer kunna åka till TURKIET! och jag längtar som bara den, de här kommer bli så sjukt kul!!

Den 22 augusti klockan 18.00 går planet till Turkiet och vi kommer vara framme vid ett, vi missar dock en soldag (söndagen). Men det gör inte så mycket vi kommer nog få gott om det ändå. men man ska aldrig säga aldrig (peppa peppa ta i trä).

Nu är det bara Turkiet i mina ögon, sol, bad, festa och leva livet - jag längtar!

Postat av: Sofia

skulle inte vi resa :(?

2009-07-14 @ 00:17:51 -  http://annasofiaisabelleo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: