Gym idag!

Vaknade rätt sent idag var jätteskönt att sova ut. Åt frukost sen skjutsade mamma ner mig till bilskolan, det var min första lektion. Det gick bättre än förväntat men jag inser att det är en lång väg kvar till körkort, men jag har i alla fall börjat. Efter att ha kört 45 minuter med Sandra gick jag till gymmet. Kände att jag inte kunde lata mig idag, för imorgon blir det vila för första gången sen i lördags. Ska bli skönt att vila kroppen lite, eller blir väl en promenad imorgon.

Igår va bloggen dum så det gick inte att uppdatera. Men jag tränade intervall träning igår, gick kanon bra men det var jobbigt. Sjukt jobbigt. Sista intervallen var jobbigast, men det var kul att variera träningen lite. När jag kom hem körde jag lite utfallssteg och upphopp & väl inne gjorde jag lite situps o grejer. När jag gick upp till trappan var mina ben som spagetti.

/ I s a b e l l a


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: