Peace and love imorgon!

Imorgon smäller det, klockan 18.27 påbörjar jag och Anna en oförglömlig resa tillsammans, vi ska på festival och vi ska röja! det ska bli sjukt kul och jag ser verkligen fram emot det här.. Håller på att packa nu, lite svårt att veta exakt vad man ska ha med sig. Men om de är sånt här väder hela veckan (som de säger att det ska vara) gäller det att ta shorts, linne och bikini. Ett absolut måste är solbrillorna som jag absolut inte får glöma då blir jag väldigt arg på mig själv.

Jag ska packa vidare nu. Skriver mer sen!

/ I S A B E L L A
Postat av: Anonym

ha det så himla kul. Kramar

2009-06-23 @ 19:47:43 - 
Postat av: Madde

Ha så skoj nu :) och tack för gårdagen och idag <3 läs på min blogg om hur min dag förtsatte sen.. HEeelt sjuuukt!!! <3

2009-06-23 @ 23:41:58 -  http://neterowicz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: