Robinson anna!

Ligger och läser Robinson Annas blogg, kan inte mer än säga att jag avgudar den där bruden, hon är sten cool! Jag ville under hela robinson att hon eller Jarmo skulle vinna, men hon föll på mållinjen men det fanns fortfarande hopp om att Jarmo skulle vinna, men nej.

Men iaf, har läst hennes blogg nu och jag tycker verkligen hon verkar vara en sån sjukt bra människa. Kan ni inte ibland få känslan av att ni känner en människa i ett tv program om man följer en serie ett visst antal kapitel? Så har jag fått nu, stundvis känns det som jag känner henne! hehe lite grymt är det hur våran hjärna tänker ibland. Men iaf gå in och läs hennes blogg riktigt intressant och man får veta saker som hände i Robinson som man inte fick se. http://www.annalundh.se Jag tycker i alla fall att hon var en värdig vinnare, verkar vara så snäll och så också.

nu tänkte jag sova, för klockan är mycket .


En utav de två värdiga vinnarna, men nedåå. Tyckte finalen gick till på lite
dåligt sätt faktiskt. Tyckte lätt att svenska folket skulle få rösta, utan tvekan.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: