Sammanfattning över gårdagens utgång.

Ja ni, det vart väl en sisådär lyckad kväll. Den var både kul och tråkigt, som vanligt skulle jag vilja säga. Förfesten hemma hos Victor var hur kul som helst anser jag själv. Dels för att Zlatan var grym i matchen mot Malta! Gick till bussen runt 9 lite tidigt, skulle nog vart bättre om vi åkte in med 10 bussen. Pluto var bokat fram till halv 11 så vi gick till pitcures så länge, kollade lite fotboll och inväntade att klockan skulle bli halv så att vi fick komma in på PLUTO och ha kul.

När vi väl var inne var det bara att sätta igång dansgolvet, lyckas rätt bra får jag nog lov att säga. Hela "ligan" var uppe och dansade och hade kul. Det gillar ja! Helt plötsligt så poffa en efter en och där stod man själv och frågade vars alla tog vägen, inte så konstigt eftersom det var sjukt mycket folk och kö system i trappen behövde man inte ens funderar på. Men det var en helt okej kväll om man tänker över lag..

Mamma kom och hämta oss vid halv två, sen körde hon hem Calle & Viktor. Sen var det bara klums i säng, mycket skönt. Ikväll blir det troligen qvarn, jag vill det men får se vad sällskapet säger.

/ Isabella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: