Studenten

Klockan 10 imorse gick vi ner till färgaffären för att bli upphämtade utav Rasmus föräldrar, vi var lite tidiga till Fagersta men satt i bilen och pratade massa. hehe det var bland de roligaste bilresorna jag vart med om, skrattade i alla fall sjukt mycket. Sen började klockan närma sig kvart i 12 och då var det dags för dem att springa ut! Ska jag vara ärlig så missade jag när både Rasmus och Sebastian sprang ut.. Gick till på sånt konstigt sätt, men det var kul ändå.

Sen skulle vi åka hem för att fixa inför rasmus firande. Kaj sa åt oss att vi fick sova om vi ville, och både jag och Mickis somnade som två stockar i baksätet. hehe rätt kul, vaknade när vi var i Hallsta. De släppte av oss eftersom vi ville åka till affären och handla blommor till Rasmus innan vi skulle åka dit.

Det var i alla fall en jättetrevlig dag och tack så hemskt mycket för allt! Ni är underbart bra mina vänner .<3







Tack för en jättetrevlig student middag hemma hos dig Rasmus. Ha riktigt
kul tillsammans med de andra studenterna nu, hoppas ni med hade det bra
Sebastian och Dennis! Fasen, nästa år är det våran tur, jag längtar!!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: