Studenten

Var och kollade på studenten tillsammans med Mammsen, Mickis och Frasse idag. Jag tycker verkligen studenten är så känslomässigt laddat, jag får lov att säga att jag grät en skvett när jag såg att de hade sprungit ut. Det ser så fruktansvärt skönt ut, det ser så sjuk lyckliga ut.. Det var meningen att jag skulle kolla på Linda, Karin, Elin, Sandra och Emelie. Men de såg man ju knappt, ni är ju galna mina damer <3.

Det var i alla fall jättekul att se er på studentvagnarna, helt sjukt glada sen fick man ju självklart höra "åå så finns det dem som har, flera hundra dagar kvar" men nästa år är det min tur att skricka så, tjalalalal!

Imorgon blir det att kolla på Sossos student och efter det blir det att åka på student middag hemma hos henne, mys<3





 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: