typiskt.

Tänkte skriva lite om måndagens tripp till tidö-lindö. Träffade Madde & Ärk på stan, vi käkade mat och sen drog vi hem till Madde. Det var ruskigt varmt så vi bestämde oss för att gå och bada i mälaren, det var kallt men ändå rätt skönt när man kom i. Underbart väder var det! Vi badade, solade och hade allmänt trevligt. Sen ringde Madde sin mor och frågade hur de gick med grillande, hon bad oss komma hem så vi bedrog oss hem. När jag gick på vägen med solen i ryggen, underbara kompisar och doften utav sommar blev jag verkligen påmind om att det  var sommarlov och hur bra mitt liv är egentligen. Tack för den känslan! När vi kom hem hade de lagt jättegod mat, grillat kött med potatis och tzatsiki, muuums. 

Vi käkade lite mat, pratade och sen bestämde vi oss för att dra till Ica maxi för att handla lite gott till kvällen, blev lite av allt kändes det som. VI spelade hög musik i bilen och hade det mycket kul. Sen när vi kom tillbaka var det dags för att slå på en film och bara mysa utav den perfekta dagen. Just ja, glömde säga att vi skulle tälta. När vi gick in i tältet möttes vi utav en sjukt heta, jag trodde jag skulle dö. Men det vart rätt svalt när solen inte låg på, vi kollade film men jag somnade efterfsom jag var så trött. Jag väktes utav att Madde och Ärk skulle in och borsta tänderna och grejer, det var lika bra att hänga med eftersom jag visste att jag inte skulle våga gå ut senare när det var mörkt. 

Jag somnade som en stock när vi kom tillbaka, vaknade med andnöd eftersom solen låg på direkt på morgonen jag kastade mig ut ut tältet och gick in och drack vatten. Sen sov jag och Madde i hamoken istället för det var alldeles för varmt i tältet. Men vill bara säga tack för två sjukt roliga dagar tillsammans med er, ni är underbart bra vänner det må jag säga. <3 

Och förresten, Madde och Ärk åkte till Örebro igår när hela bilen gick sönder, det var tur att det gick så bra som de gick. Det där kunde gått riktigt illa och då hade jag inte vart glad i ögat. Dumma dumma bil. Glad att ni inte skadade er i alla fall.

På kvällen träffade jag Malin det var ett tag sen, men kul att träffa dig. Vi gick upp till grillen och käkade glass efter det fick jag världens magknip så ramlade nästan ihop.. När jag väl var hemma han det inte gå mer än 10 minuter så kräktes jag och det kändes inte lovande inte för morgondagen.. (det vil säga peace and love). Men gick och la mig och hoppades på att må bättre. Vaknade i morse alldeles för sent eftersom jag har massor att fixa inför kvällen. Jag mådde inte bra och inte dåligt heller. Har fortfarande väldigt ont i magen men jag hoppas på att det blir bättre, tänkte vila en stund sen. 

Men snart sticker vi Anna, och då blir det rööööööj

  
Påååååårke !


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: