operationen

Hejsan!

Inte kunnat skriva eftersom jag har alldeles för ont.. Men passar på att uppdatera den nu.

Operationen gick bra, även om de blev större ingrepp än va jag trodde de skulle bli. Eftersom största delen av min axel var sönder.. Men jag hoppas att de kommer bli bra nu, annars är det inte värt smärtan. Det gör ont, för ont. Hade inte räknat med att de skulle vara sån här smärta, ligger hela tiden i min säng i hopp om att de ska bli bättre men nejdå:/.. Fast bara gått 2 dagar än så länge men endå.. Blir att ha "skyddet" i 4 veckor, träffa läkaren efter 6 veckor och sedan börjar en sju jäkla lång rehabilitering (6 månader)..  

Nu ska jag lägga mig en stund till tror jag så jag orkar att vara uppe till melodifestivalen.


känner mig inlåst i de här skyddet, kan ju inte ens röra mig..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: