Tillbaka till verkligheten.

Sådär då var det skola som gäller igen, strunta dock i att skriva religions provet eftersom huvudet inte riktigt är med än. haha! med de menar jag med att medicinerna tog hårdare än jag räknat med. Äntligen kan jag säga att de börjar kännas bättre, det gör inte alls lika ont nu som det gjorde för två dagar sen!

Hm även om jag känner mig helt handikappad så överlever jag dagen, hehe. Berga hjälpte mig tillexempelt nyss att loga in på datan eftersom man behöver två händer för att klara av det man måste nämligen hålla in (ctrl, akt & delete). Hur hade dom tänkt att en människa med en arm skulle logga in? tacka fan för att detta bara är tillfälligt, eller 4 veckor =/

Fick blommor av min underbart braiga klass idag också, så himla snällt. Sen var det ett kort till "Krya på dig Isabella" tack tack och tack, hur snällt som helst! <33.

 / Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: