Väntar på mammut!

Hejsan.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta mig hos pappa, för sen sticker hon och jag till Linköping och hälsar på syster, sen får jag inte glömma att jag ska träffa Marcus med. De är ju faktiskt sambos. hehe

Ska bli väldigt kul att träffa dig, saknar dig hur mycket som helst ju. Har inte tid att komma lika ofta eftersom vi båda pluggar nu. Menmen så är det. Ska packa det sista nu. Ikväll blir det let´s dance final och pirre, och en massa mys. Jag längtar minsann<3

Ha det bra, skriver sen.

& sen ett extra lycka till, till er som ska göra högskoleprovet imorgon bland annat Anna, Foppa, Fille. vet inte om Emma & André också kanske ska göra det? men lycka till till er alla. Det kommer att gå kanon bra<3

/ Isabella


hehhe. Snyggt kort;)! Tänkte bara säga att du får ha det så trevligt hemma och
ta väl hand om våra busiga kusiner och lycka till att släcka ner elen 20.30 imorgon.
hehe. Älskar dig Mickispickis, du är bäst! <3
Postat av: Linda

sv: okej, va bra =) Jag vet inte vad jag fick för betyg ;s men det kändes iaf bra, var väl förberedd iaf. =)

2009-03-28 @ 14:53:36 -  http://ljanssson.blogg.se/
Postat av: Back on track

Hej Syster. Din tvilling är tillbaka i bloggvärlden. Du får gärna kika in någon dag haha ;) Älskar dig.

2009-03-31 @ 09:27:43 -  http://baramikaela.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: