Axeljävel, jag hatar dig.

fyfan säger jag!!

Kom just hem från akuten, vart inne igen eftersom jag gjorde mig illa på idrotten.. Fasen! Jag ramlade, trodde faktiskt inte att det var så allvarligt men tyckte det var bäst att åka in och kolla. Satt där och sega väldigt länge innan jag ens fick ta röntgen bilder.  orkar inte.. malin var så snäll och gjorde mig sällskap väldigt snällt utav dig. Vi satt där i dryga 4 timmar innan vi fick komma in det 4 rummet eller något sånt, även det sista ska jag tillägga. Och självklart har jag all otur i världen så att jag fick höra att axeln var sönder igen. Vet inte hur många gånger jag har vart skadad nu, trodde verkligen att det skulle bli bra men nej. Nu hade ledkapcelln fått en smäll och det innebär att jag måste hålla armen/axeln stilla i 10 dagar minst utan någon som helst sjukgymnastik träning osv. har även fått tillbaka min fina mitella. Helvete..

Just är jag bara så sjukt himla arg och har sjukt ont, fanfanfan!
Postat av: Storasyster

Du har ju sån otur. Förlåt att jag inte trodde dig när du ringde, men det var bara för att jag inte ville att det skulle vara sant. Det är synd om dig. Kämpa på sys! Jag älskar dig <3

2009-05-05 @ 09:17:30 -  http://iridium.blogg.se/
Postat av: carro

go on, babe! det kommer bli bra, du är en kämpe. En vacker dag kommer jag få se dig spelandes på planen och få se dig bli utsedd till matchen lirare. pusstilldig<3

2009-05-05 @ 21:08:14 -  http://carolinehacar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: