Beachdag!

Underbar dag på westerqvarn, nu är säsongen äntligen här. Volleyboll säsongen ute alltså, men det är lite synd att jag får börja på sidan eftersom jag inte kan spela med axeln. men hoppas på att få göra det snart, kanske 1 månad till.

Vart i alla fall en kanon dag ute på Qvarn, mycket spelande dock och blev väldigt väldigt sugen på att hoppa in och spela lite. Men neddå det får jag inte, men jag var duktig som satt kvar och inte spelade. Men det var nog för mickis var där hon hade strypt mig långsamt om jag var med och spelade. Cyklade till qvarn och hem, jag och Malin var näst intill döda medan Mickis cyklade på som om att hon aldrig cyklat förr. Jag förstår mig inte på henne ibland, ^^. Tänkte lägga upp lite kort från idag, underbart skön dag!


















Kanon bra dag! Vart en hel del bra kort.

/ Isabella


Postat av: Anonym

Sista bilden, vitare än ett lik.

2009-05-02 @ 21:15:32 - 
Postat av: Storasyster

Du är ju proffs på att ta bilder. Shit, volleyboll är ju den svåraste sporten att fotografera, men du klarar tametusan allt.. Älskar dig <3

2009-05-03 @ 22:15:51 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: