En bal på slottet

Igår åkte jag ut till sundbyholmslott tillsammans med Mickis, Calle och mammut. Eftersom de skulle vara värdar under kvällens bal. Det började med att jag fotograferade Mickis och Calle lite granna. Vart en del bra kort, tänkte lägga ut några här sen. Men iaf tillbaka till balen, runt halv sex började det att ramla in folk. Stod och väntade på att någon jag skulle känna skulle komma, efter ett tag kom Linda, Karin, Emelie och Jonas. Riktigt fina var ni allihoppa! Vart rätt avundsjuk eftersom jag med ville vara så där uppklädd. De flesta såg ut som värsta kungaparet, underbart kul att se. <3

















´

En väldigt fin bal var det i alla fall.


Postat av: jess

hon med grönklänning är min syrra, höhö ^^

2009-05-16 @ 13:34:50 -  http://iess.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en härlig lördag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-05-16 @ 13:42:45 -  http://fotofix.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: