Göteborg

Så där hemma från Göteborg.

Jag vet inte hur jag ska sammafatta helgen, börjar nästan skratta när jag tänker på den. Eller borde man gråta? hehe!
Kom fram rätt sent på fredagen, gjorde inte så mycket. Vi gick lite på stan och tog en glass på donken. Det var en ny glass med smak utav maräng swich.. eller hur det nu stavas, det roliga var att typ hela laget tog den. hah!

Sen på lördagen var det dags för match, riktigt bra spelat under hela dagen och vissa gjorde verkligen allt för laget och det är väldigt kul att se att energin finns där. Tycker själv att det gick helt okej med coachningen... Eller ja någelunda i alla fall, jag tycker iaf att alla spelade kanon bra.

På lördags kvällen splittrades laget, inte mot min förvåning. Men det spelar kanske ingen roll de som hängde ihop hade i alla fall kul och det är ju huvudsaken! Jag själv träffade Rickard som jag inte träffat på typ 4-5 år, det var riktigt riktigt kul att se dig igen vännen. Vissa människor har verkligen förmågan att göra en glad och få en att känna sig som sig själv, det får han. Så det var verkligen jättekul att träffa dig igen Rickard pickard, och jag var inte lilla my som sist när jag såg dig.

Sen på söndagen blev det tidig match förlorade tyvärr den men det var lätt helgens bääästa match. Ta med er den..

Sen vart det hem färd, hemresan gick kanon och vi var hemma i hallsta runt halv 8 tror jag. Har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde på vägen hem från Göteborg på länge! haha riktigt kul.<3

Tack alla för ett bra spel på planen och att ni jobbade tillsammans på planen. Skit bra jobbat!

/Isabella

Postat av: carro

tack för coachningen, utan dig hade vi inte klarat det! <3

2009-05-12 @ 20:40:50 -  http://carolinehacar.blogg.se/
Postat av: fady

vf hade du skrattat so mycke på vägen hem :P

2009-05-14 @ 19:50:04 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: