Göteborg

Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja, hm det är dock några timmar kvar. Imorse kom syrran in och väckte mig och sa att frukosten stod på bordet. Du är allt för söt du systerryster<3. Så satt mig och åt en super god frukost tillsammans med Mickis, hon inproviserade hennes tal som hon ska läsa på balen, jag höll på att garva ihjäl mig "Det är ni som sitter på a-kassans pengar för att moderaterna leder detta ynkliga samhälle". haha fast som tur var skojade hon bara för skulle hon läst det där talet, ja då vet i katten hur folket skulle reagera!

Senare gick jag till skolan med min packning som jag ska ha med till goteeenborg. Den var tung och det vart väldigt varmt att gå, det må jag säga. Men i alla fall, träffade Elle, Bella, Anna och Martina på tågstation det var trevligt och Martin(a) hjälpte mig att bära packning, hemskt mycket tack.

Nu borde jag sätta igång och plugga lite, kanske lite samhäll? hm. Måste nog ta mig en funderare.
Jag tror jag vet vad jag ska göra på projektarbete nu. Något som glädjer mig väldigt mycket.

/Isabella

Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-11 @ 16:37:55 -  http://www.arntyochmirry.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: