GRATTIS MALIN, 18 ååååår! :D<3

Idag åkte jag till skolan rätt tidigt, tog halv 8 tåget som jag inte har gjort på år och dar. Kändes lite konstigt men spelar ingen roll. Åkte in och pluggade natur och etik. Fick Etik arbetet klart!! ´Kändes så himlans bra att äntligen vara klar, sen fick jag tillbaka min samhälls uppgift, vart väldigt glad när jag fick tillbaka den ska jag säga. Det stod "Mvg, ibland blir man lycklig:)". Väldigt kul att höra, känns som man jobbar och sliter sen får man ett betyg men med en kommentar blir det lite extra betydande. Så tack Ärrki.

Senare gick jag och Matilda och fikade på gränden myspys<3. Vi pluggade också (!!) i en timme, så vi gjorde nästan klart naturen också känns ju otroligt skönt eftersom hennes uppgift var helt sjukt svår..

Ville bara passa på att säga grattis till dagens 18 åring, Malin Fransson såklart. Hoppas att din dag blir kanon. Du är bra<3
Postat av: malin

taack så mycket bellla :D vi syns imorgon =) <3

2009-05-05 @ 21:12:37 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: