Grillkväll!

Igår vart det grill och mys hos Carro.

Dagen började med att jag och mammsi åkte och handlade lite grill mat som jag skulle ha med mig, provade att äta någon ny potatissallad med kryddsmak (eftersom jag inte tycker om vanlig potatissallad trodde jag att jag inte skulle gilla den här heller, men den var riktigt god)! Tog bussen till Västerås där Carro hämtade upp mig, vi åkte till henne och sen kom madde också. Riktigt trevlig tjej det där.

Senare kom Joel, Andreas, Helene, Bent och Simon. Vi grillade och hade det allmänt skoj, spelade lite volleyboll och sådär. Förstår inte varför vi Svenskar ska gnälla på allt? Det var så här att vi satt på deras gård och grillade, sen kom en utav grannarna ut och bad oss att flytta grillarna för att röken gick rätt in i deras lägenheter:O!? alltså hur ofta händer det att folk grillar där, näst intill aldrig? Jag säger då det..

Efter att vi grillat och så, började vi leka som om vi vore barn. hahah! specillt jag, carro, Bent och Joel. Vi hade cykelrejs med ungarnas minicyklar.. och tro det eller ej men samma granne som klagade på röken kom ut och sa åt oss att vi inte kunde leka med barnens cyklar. Som alltid kan inte jag hålla mig för skratt när man blir tillsagd. så jag hade ren tur att jag stod bakom ett träd annars hade han nog blivit ännu argare!

Men det var en sjukt trevlig kväll, som ska göras om snart. Tack alla. <3 (bilder kommer senare)

Postat av: carro

du glömde nänma helene också :O haha. men ja, kvällen var grym! :) och massa skoj. det gör vi om snarast!! :D <3

2009-05-21 @ 14:40:17 -  http://carolinehacar.blogg.se/
Postat av: carro

vart e bildernaaaaaaa? :D

2009-05-22 @ 11:54:31 -  http://carolinehacar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: