Jag är dum som insnöar in mig i en deppig värld.

Jag mår inte bra utav göra så här mot mig själv, det gör jag verkligen inte. Idag tog jag tag i det, du får tänka och sedan får jag veta. Jag har sårat mig själv tillräckligt, jag har trott men det har inte vart på riktigt. Nu orkar jag inte må dåligt längre, kändes som jag hade kommit en bra bit på vägen.. Men nu är jag tillbaka i träsket igen, står fast med stövlarna och jag kommer inte loss. Men nu är det dags att ta klivet ur skiten, jag vill inte må dåligt längre. Jag vill inte att mina vänner och speciellt mickis ska behöva se mig så här ledsen, det gör ont. Ta tag i ditt liv Bella.

Jag vill inte ha ont längre, jag vill må bra och kunna le, precis som förut.
 Nu börjar jag om på trappa ett och jag ska inte låta mig själv falla tillbaka
nu ska jag verkligen tänka till vafan jag gör, jag ska inte lura mig själv, inte igen.


Tack för stödet Anna & Mickis. <3
/ Isabella
Postat av: Anna

du är bäst!

2009-05-29 @ 17:03:13 -  http://annamattsson.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: