Krogen .

Just ja, glömde skriva om gårdagens utgång.

Kanske inte riktigt blev som jag hade tänkt mig men det är sånt som händer. Bussresan till Nattis var nog roligast, det var helt sjukt. Hela bussen var verkligen helt smööök full och vi stod nästan på varandra sen mitt i smeten stod de värsta psykopaten, han slog på stolpar och skrek på folk. Helt galen helt enkelt.. Började gå med Nattis sen, körde lite ölspel och hade allmänt trevligt runt 11 åkte vi till stan och skulle gå på Silk. Ja, vi var inne sen vände vi. Tänker inte nämna varför men det var tråkigt att det blev som det blev. Mickis åkte hem runt 12 men jag stannade kvar och partayade ett litet tag till.

Det var väl en sådär kväll, men aa det är sånt som händer. Alkohol kan verkligen förstöra mycket. Jag hade i alla fall trevligt stundvis.

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: