Människan..

Kvällarna är värst, så är det bara.

jag tänker på dagarna men kan säga att min hjärna överarbetar på kvällarna det är därför det blir långa nätter. Alldeles för långa och för många, jag vill inte. Jag vill ju kunna vara som jag var förut, men jag vill bara passa på att säga hur otroligt mycket jag älskar min tvillingsyster Mikaela, utan dig vore jag fasen ingenting. Eftersom du säger att jag är så pass lik dig, (det får mig att skratta lite).. Igår bestämde hon sig för att verkligen fråga va sjutton det var med mig, jag grät i din famn och jag kände verkligen hur otroligt bra du är. Så jag vill bara passa på att säga att alla ni som inte vet vem hon är borde lära känna henne, hon är unik. I alla fall, vi pratade en lång stund och hon torkade mina tårar. Nu är det dags att ta steget ur en dans som bara gör ont. Hon ställde en fråga till mig "Är det här du vill minnas när du är vuxen, att du låg hemma och grät dig till sömns varje kväll" svaret var ju självklart, klart jag inte vill.. Jag vill leva, leva det bästa ungdomsåren man kan leva. Så det kanske är på tiden att jag gör det? Tar vara på en underbar syster som vill en ens bästa en syster som ingen annan har. Jag älskar dig över allt annat och jag skulle inte vilja leva en sekund utan dig. Livet har en mening och det är att kämpa för de man älskar. Jag kämpar inte ensam längre, och det har jag aldrig gjort. Det var som slagit i ansiktet igår, det behövdes. Jag behövde en snyting och se hur mycket jag har. Tacksam är vad jag är, jag har världens bästa syster!! 

"Är det något jag kan göra så att du mår bättre"?
"NEJ" .

Jag vill bara säga att ni kan kolla in min underbara systers blogg. Jag älskar dig över allt annat och det kommer jag alltid att göra, du & jag föralltid. Det kan ingen ta ifrån oss, kolla som sagt in: baramikaela.webblogg.se!


Du är bäst / din 11 minuters lillasyster!
Postat av: Storasyster

Jag blir rörd. <3 Älskar er. Det värmer i hjärtat när jag vet att ni tar hand om varandra, även fast jag är alldeles för många mil bort

2009-05-07 @ 09:31:10 - 
Postat av: carro

snuttar! :)

2009-05-07 @ 12:38:55 -  http://carolinehacar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: