Sanna vänner.

Jag gillar den här låttexten, den passa in på så himla många i min omgivning nu. Jag är glad att jag har
dom vännerna jag har! det kommer jag alltid vara. Ni betyder grymt mycket för mig i dessa tider! Tack tack tack.
Jag och Malin låg och lyssnade på den här idag när vi låg och solade på taket, underbart!




Sanna vänner har man kvar när de andra har gått

Sanna vänner kan man alltid lita på

När du kom behövde jag en vän

Sanna vänner kommer alltid igen

 

Alla måste ha nån att kunna lita på, det är så

Och en trofast vän är mera värd än guld

Jag vet, vänner prövas genom tidens gång

Sviker aldrig fast din väg är lång

Finns där vid din sida när vågorna slår

Håller det de lovar, det är vänner som består

 

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått

Sanna vänner kan man alltid lita på

När du kom behövde jag en vän

Sanna vänner kommer alltid igen

 

Jag har fått en vän som jag kan lita på

I den mörkaste natt så finns han alltid där

Mina tårar har han torkat bort

Och tillsammans har vi skrattat gott

Han finns där vid din sida när stormarna går

Ger mig mod att står för det jag alltid har trott på

 

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått

Sanna vänner kan man alltid lita på

Dimman lägger sig och de står kvar

Sanna vänner är det bästa du har

 

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått

Sanna vänner kan man alltid lita på

När du kom behövde jag en vän

Sanna vänner kommer alltid igen

 

De kommer igen

 

Sanna vänner har man kvar  

Sanna vänner kan man alltid lita på

När du kom behövde jag en vän

Sanna vänner kommer alltid igen

Igen

 

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått.

Sanna vänner kan man alltid lita på

När du kom behövde jag en vän

Sanna vänner kommer alltid igen

 

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått.

Sanna vänner kan man alltid lita på

Dimman lägger sig och de står kvar

Sanna vänner är det bästa du har

 

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått

Sanna vänner kan man alltid lita på.

När du kom behövde jag en vän

Sanna vänner kommer alltid igen

 

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått

Kommer igen

Sanna vänner kan man alltid lita på.

När du kom behövde jag en vän

Sanna vänner kommer alltid igen...


Postat av: Frasse

skönaste bilden :D!

skönaste vännerna for life <3!

2009-05-03 @ 00:54:20 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: