sjukt irriterande!!

ååååh. jag blir less när inget går som jag tänkt mig!!!
Just nu är det datorn som hatar mig, msn vill inte fungera så måste avinstallera och installera om.. Men tror ni att det funkade? Det gjorde det verkligen inte och jag blir galen... Alltid jag!

Förövrigt tränade jag på gym för första gången efter operatioen idag. Gick riktigt bra men känner mig inte riktigt hemma på "ortoped/sjukgymnast gymmet" än, men det lär jag ju blir kommer att vara där rätt ofta nu. Men förhoppningsvis kommer det ge resultat. träffade läkaren som opererade mig idag med, han sa att det såg bra ut men jag kommer ha lite nedsatt rörelse, men det var bättre än att den hoppar ur led och de får jag hålla med om! Kommer kunna ta upp emot 2 år innan jag kommer kunna blocka igen.. (2 år!!!!) det är väldigt länge, men förhoppningsvis blir jag bättre snabbare!
Postat av: carro

vänsterhänt blir du :)

2009-05-28 @ 17:53:21 -  http://carolinehacar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: