Skola.

Siter i skolan just nu, fick just en tanke på en sak.. va spelar det för roll att man inte går i skolan egentligen? Man kan ju alltid plugga på komvux och grejer så egentligen är det rätt onödigt att vara här och göra en määääängd olika arbeten som ska lämnas in hela tiden. Jag har tröttnat, men snart är det lov! 3 veckor kvar till sommarlov och det innebär att man är fri från skolan ett bra tag. Bara umgås med vännerna, sola, bada, jobba och peace and love! Jag längtar så otroligt mycket, det kommer att bli så grymt kul, de vill jag lova.

Men borde fortsätta med min boklogg istället för att sitta här och kasta bort dyrbar tid. Jobb ikväll också, rätt trött men av någon anledning blir jag alltid pigg när jag kommer till coopan!

/ Isabella

Imorgon..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: