Tack & tack.

Tack för en trevlig alla som var delaktiga.

Kvällen började med att jag inte visste vad jag skulle sätta på mig, alltid samma dilemma när det gäller mig eftersom jag ångrar mig i sista minut. Det blev iaf legjeans och en stickad tröja, riktigt skönt. Satt mig på cykel och cyklade hem till Ida, vi började duka upp och göra det fint tills det andra skulle komma. Lite senare kom Anna också. Vi fjuttade på grillen och väntade bara på att Anna, Rebecca och Camilla skulle komma.

Sen vart det dags för årets första grillning, vart helt okej förutom att köttet var lite lite segt men va sjutton det gick ju att äta. Det var en trevlig kväll med er bruttor. Efter att vi ättit och så bestämde vi oss att dra till brasan och kolla lite, det är ju faktiskt tradition. Men ställde mig själv frågan när jag såg hur vissa bette sig "var vi verkligen sådär i 7,8,9:an?" det var iaf sjukt.. Skulle faktiskt skämmas rätt mycket om jag umgicks i det där sällskapet. Drog från brasan runt 22.00 tiden eller kanske senare? nej jag kommer inte ihåg på pricken.

Jag bestämde mig för att dra vidare till qwarn tillsammans med Anna, det vart en lyckad kväll. Förutom att det var sjukt mycket folk, så man kom knappt fram vars man är gick. Ville bara tilläga att jag var nykter hela valborg, Yeeeah!! Runt 02.00 tog jag och Anna taxi hem, hon som körde var ju lite halv knepig men hon pratade iaf. Men va dyrt det är att åka!!! kostade typ 320 kr från qwarn hem till henne, otroligt. Men tack för en rolig krogen vända, det måste göras om inom kort.

Tack igen för en hel lyckad valborg, <3
(Bilder kommer när jag hämtat kameran hos Ida)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: