Tobias, är du född för att vara ett drygobjekt? ;)

Sitter och pluggar.. Eller försöker men hjärnan spökar eftersom det sitter en dryg liten pojke brevid mig som heter Tobias som inte verkar han en hjärna som är större än en ärta.. Det kanske låter orimligt men ni skulle verkligen förstå mig om ni satt i min sits!

Han är dryg, han sitter och spänner sig och tror att han är snygg samtidigt som han har armband och en paljettröja, frågan är hur det går ihop? Bakom alla stängda dörrar kanske även Tobias har ett hjärta, även om det inte är troligt! Eller vad tror du Johan? Nu sitter han och skrattar åt andra men sanningen är den att vi alla skrattar åt honom och inte med honom. så just nu ska jag dra till med ett skratt, rätt skön känsla.

Men nu ska jag inte vara elak, för jag skojade bara lite. Eller kanske inte med allt, för han har faktiskt pärlor på sin gråtröja som har ett döskalle huvud också. Väldigt vackert det får jag inte glömma och säga. Men vet du vad, du är snäll ändå. Även om du försöker att vara elak, du är för snäll Tobias, skärpning!

:D hahaha / Isabella




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: