Det finns en sak jag saknar mer än allt annat!

volleybollen.
Det är otroligt jobbigt att vara borta från volleybollen, jag tror inte de är själva sporten jag saknar mest. Visst jag saknar sporten för den är gudomligt kul. Men det jag saknar mest av allt är laget, känslan utav att tillhöra ett lag. Ett team som jobbar tillsammans. Som blir glada tillsammans när vi kammar hem en vinst. Sammarbetet på plan. Sitta och snacka innan träning och efter. Jag saknar er tjejer. Ni är otroligt bra och man märker hur otroligt mycket ni betyder när man är borta. Jag önskar med hela mitt liv att min axel skulle kunna bli bra någon gång. Jag vill vara tillbaka och påbörja min återhämtning. Och kanske få känna känslan utav att jag kan spela. I dagens läge var det länge sen. Är det inte axeln så är det brutna fingrar eller jobbet som sätter stopp.

Men nu saknar jag verkligen träningen. Visst gymet är kul och jag trivs med den typen utav träning och jag tävlar mot mig själv. Men ingen träning är som att träna i ett team. Det är underbart.

KVK-brudar, jag saknar er. <3

Postat av: carro

<3

2009-11-24 @ 14:22:30 -  http://carolinehacar.blogg.se/
Postat av: Sofia

hmm har du inte flash installerat kanske? :(<3

2009-11-24 @ 15:16:09 -  http://annasofiaisabelleo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Jo jag vet det är dyrare där, men det känns inte värt att pendla runt 14 timmar varje dag haha. Man vet inte när man får jobba, dom bara ringer en ifall man får det som linda så man måste bo där. Och det är bara så att vi lever snålt och försöker jobba så mkt som möjligt :) Enda som är snor dyrt är hyran :O

2009-11-24 @ 18:45:48 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: