Helgen!

Jag säger då det... Alkohol aldrig mer.

Igår blev det party med hallstabor, vi for hem till Rikard runt sju. Vart en bra kväll, tar bort den sista timmen så var allt suveränt. Men jag ska aldrig mer dricka, eller ja det är så det brukar låta. Men nu ska jag ha vita helger, för nu är det jobbet, skolan och träning som gäller ett tag framöver. Känner mig inte sugen på att festa heller efter denna bakfylla. Det var tufft att ta sig upp i morse kan jag ju lungt säga. blä!

10.27 åkte jag och Mickis till Stockholm för att träffa Marcus, Jonas och Dallas. Började med att vi gick på bio "en julsaga" otroligt bra film, vi kollade i 3D. Tror inte den skulle bli så bra om inte 3d effekterna hade funnits.. Men det var en riktigt fin film och måste säga att även denna film fick mig att fälla en tår, antingen är det jag som är känslig eller så är det filmerna som är otroligt berörande.

Morgon dagen ska jag bara ta det lugnt, ska sova tills jag vaknar (underbart). Sedan ska jag ta mig en promenad till Coopan och hämta min cykel sedan blir det att plugga hela dagen. Hm! Har sjukvårdsprov på måndag, vet i helsike hur det ska gå.

Saknar dig.
Postat av: mr. munther

saknar dig också (;

2009-11-08 @ 02:40:46 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: