Mellanslag.

Hinner verkligen inte blogga när jag praktiserar. Det tar verkligen på ens energi och jag vet inte om jag tycker att det är så himla kul längre. De duger men jag tror inte att den avdelning som jag skulle kunna jobba på. Jag skulle vilja vara på akuten, där de händer saker hela tiden. Eller ambulansen! Gud va spännande. Och andra sidan kan jag ju åka till Uppsala när jag vill, så ska nog ta och göra det snart.

Igår umgicks jag med Sandra, vi donade med fotoalbumet. Har nämligen beställt lite kort, så vi donade med Turkiet korten hela kvällen. Det var riktigt roligt faktiskt, friska upp minnena och skratta en hel del. Du är bra gummsan<3.
Somnade på soffan också, Sandra kunde nog inte sova så mycket eftersom jag låg och sparkade med fötterna, förlåt! haha.

Ikväll blir det att arbeta på praktiken sen imorgon jobba på Coop. Jag är trött nu, ruskigt trött på allt jobb.

/Isabella
Postat av: Emelie

Jo de är ganska smart när man gör så :)

2009-11-28 @ 14:08:44 -  http://emeliepetterssson.blogg.se.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: