Skolan och jobb idag!

Var i skolan idag, första gången på väldigt länge. Kändes bra att vara tillbaka faktiskt, så mycket roligt folk som verkligen får mig att må bra. Hur kommer det bli efter studenten? Tomt, frukansvärt tomt kommer det allt bli...
Urch jag vill inte ta studenten, känns som man har lärt känna alla så himla mycket mera nu. Fasen!

Har stans lock för örat också det är inte så bekvämt. Gick ju sådär att jobba med det, hörde ju knappt va kunderna sa. Inte så bra kanske! Plus att jag är så förkyld så jag började blöda näsblod, det var pinsamt om inte. hehe! Fick lov att stänga kassan och ringa på Chatrine så hon fick byta av mig, jag säger då det. Hoppas på att bli helt frisk i helgen så man kan återgå till träningen igen. Saknar gymmet så in åt helvete nu.

Postat av: emmaklemets

usch, jag får också ångest så fort jag tänker på studenten..tänk dagen efter. då vaknar man upp, utan att tillhöra en enda klass som man gjort i stort sett hela livet. åh:(

2009-11-13 @ 15:33:03 -  http://emmaklemets.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: