Då var det dags igen.

Vaknade utav att väckarklockan ringde 05.00 idag. Det var inte roligt måste jag säga, jag var trött, galet trött. Erik skulle hem, ännu tråkigare. Frida kom och hämtade oss och var så himla snäll och skjutsade oss till centralen. Blev till att säga hejdå sen skjutsade Frida hem mig, sov en timme innan man skulle upp, igen.. Den här gången för att gå till skolan. Var otroligt trött och hängde inte riktigt med i vad som hände på sjukvårdslektionen.

Sen vart det att dra hem och hämta lite grejer sen sticka till jobbet. Jag var helt säker på att jag började 16.00 sen när jag kollade på schemat visade det sig att jag började 17.00. Inte lite segt, så jag pluggade lite på jobbet innan det var dags att göra lite nytta. Vart en rätt seg dag på jobbet hände inte speciellt mycket, måste säga att jag saknar hallsta lite granna. Är det verkligen möjligt?!

Nu ska jag förresten lära er lite norrländska, för jag fick nyss lära mig.
Ni kan ju gissa va dessa ord betyder: parisare, skrana och bob..
Jag säger då det, förresten. Har ni någonsin sätt någon äta ägg med smör?!



Jag vet ej, hur skall jag förklara
det vemod mig gripit har?
Ej vill mig ur sinnet fara
en saga ur forna dar.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: