Ännu en utgång..

Jaha, jag hade lovat mig själv att inte gå ut igår. Men ni vet hur det blir när jag lovar mig själv saker, de håller oftast inte om de inte har med träning att göra. Så jag överraskade bruttorna igår och hängde med ut. Sosso kom och hämtde upp mig runt halv 8 sen for vi till Matte. Vart en riktigt rolig kväll förutom att jag inte fick se Hoffan för det var så galet mycket folk så det blev slisk konrad. Jag verkligen avskyr stället men de funkade igår. Det var helt okej om jag säger så, med rätt sällskap blir allt kul.

Sen var Sandra och Matte så snälla och släppte av mig på vägen med taxin så jag inte behövde gå själv, tack tack<3. 

Blir att dona lite nu, ska till mina kusiner i E-tuna och vara barnvakt nu ska bli mycket kul, eftersom jag inte träffat dom på länge. Bokade förresten flygbuss biljett idag, tack mammsi<3.

Postat av: Emelie

Bella det är maskerad på konrad på fredag och vi ska dit. Du lär ju hänga med! :D

2009-10-25 @ 02:29:49 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Eller jag kom på att du kanske inte är hemma haha. Men om du är det så bara ska du med :)

2009-10-25 @ 02:30:15 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: