En seg men rolig dag på jobbet.

Den här dagen har vart så stressig. Jag vet knappt vad jag har gjort. Började med att jag övningskörde, det gick väl sådär kan inte gå bra varje gång. Fick några galna attacker eftersom jag inte kunde vissa saker. Om ni inte visste det redan så ska jag berätta en sak nu, jag hatar verkligen att misslyckas och gör jag det blir jag väldigt arg. & det var precis det som hände.

Åkte tillbaka till stan upptäckte att jag inte hade bankkortet med mig så det var bara att ta bussen hem till hammarby igen och sen dra till skolan. Hade svenska redovisning, hemskt. Jag vet inte varför men blir alltid så himla nervös så jag drar till med mina underbara ord "eh, eh, eh" och det låter inte bra i en redovisning så jag är lite besviken på mig själv.

Funderar på att lägga mig och kolla på Lost och snart sova. Vore skönt. Imorgon blir det kalas med bruttorna, ska bli galet kul, längtar!
Postat av: Patrik

Haloj fröken,



Du vet, man måste misslyckas för att lyckas. Men det är bara den som misslyckas och inte lär sig utav det som verkligen har misslyckats. Om du misslyckas och lär dig utav det så har du lyckats lära dig något och då kommer du göra allt för att inte göra om samma misstag.



Va det tillräckligt luddigt?



Kika in på www.gatubarn.nu förresten,

drog igång en tävling med nallebudet.se igår.



Skänk 5:- via din mobil och ha chans att vinna valfri gosig nalle från nallebudet.se



Ha det så gott,



//Patrik

Hundratusen och ett år -Välgörenhet på nätet

www.gatubarn.nu

2009-10-09 @ 14:59:56 -  http://www.gatubarn.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: