Gårdagen blev mer än lyckad!

Ännu en grymt rolig fredag. Började med att jag övningskörde gick riktigt bra men herregud vad de hände saker. Det var hus som stod i lågor, poliser som ändra om vägen, rådjur som hoppade upp på vägen. Ja allt hände kan man säga, men det var lärorikt. Senare drog jag och gymade med Fadi, gick helt okej för att vara en fredag.

Drog hem för att fixa i ordning mig innan Pontus, Frida, Malin och Therese skulle komma. Vi lagade tacos och hade allmänt trevligt, på någon vänster vart vi alla taggad för utgång. Så det var bara att duka av, hitta något att sätta på sig sen dra till Malin och dona lite. Drog till stan med 22.00 bussen sen bar det av mot pitcures med lite pauser, eller hur Mallan? Vart att vi hamna på Silk tillsist, vart riktigt riktigt riktigt kul. Tyvärr vart det bara så att det var jag och Frida kvar tillslut men vi hade galet kul ändå. Tror de blev en lyckad kväll för oss alla! Tack för en jätterolig kväll.



/ Bella


Ni är vänskap<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: