Iksu - mäktigt!

Nyss vart på en tripp med Job och kollat på Umeås Universitet, Iksu, och stan.

Måste säga att jag blev helt chokerad över hur stort Iksu var. Det var verkligen galet, när man stod utanför såg det inte så stort ut. Men när vi gick in.. alltså herre min skapare, det fanns fyra stycken inomhus beach planer, flera våningar utav gym, vanliga träningshallar, simhallar osv. Det var verkligen galet men kul att se. Jag blir bara mer sugen på att studera här efter studenten. Vi får se, men jag kan säga att de känns mycket mer lockande än Uppsala och Västerås.

Job stack nyss iväg och skulle spela fotboll med hans kompis. Så nu sitter jag med datan i knät, en filt runt om mig (det var riktigt kallt ute) och med tända ljus. Inga lagar mat så ska bli smarrigt, tror det vart någon Thailänskgryta med ris.

/ Bellsor



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: