Nästan en perfekt utgång.

Började med förfest hos Mallan, var kul förutom att jag jämt har beslutsångest över vad jag ska ha på mig och hur håret ska se ut. Det ordnade sig till sista, vi dansade och drack lite sen kom Martin och hämtade oss, tackar.
Drog oss till Bill & bob en stund innan vi skulle dra till krogen, vet i katten va vi drack där de kallades för "syltburk" inte allt för god men den gick ju rätt upp i himlen.

Taggade för att gå till Silk, fick stå i kö ett tag och ruskigt så kallt det blivit ute bara på några dagar. Känns verkligen att det är höst vinter dröjer nog inte länge först det kommer lite vitt från himlen.

Det var i alla fall riktigt roligt på Silk, härliga människor och bra musik. Roligast var nog när Pontus, jag och Frida var i det andra rummet och dansade till svenska låtar. "När vi gräver guld i usa" "när han går förbi" osv. Tack för en jättetrevlig kväll allesammans. Detta måste vi göra om inom kort, va sägs om en VFG fest snart?

/ Bellsor


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: